To mini ευρετήριο Social Media για την δική σου επιχείρηση.

  • English
  • Ελληνικά

To mini ευρετήριο Social Media για την δική σου επιχείρηση.

social media

Tα social media είναι το παρών και σίγουρα είναι και το μέλλον! Ακόμα και εάν ο αρχικός λόγος δημιουργίας ήταν η κοινωνική δικτύωση και ένας γρήγορος τρόπος επικοινωνίας νέων ατόμων  όλο αυτό εξελίχθηκε σε κάτι πολύ πιο μεγάλο. Μια χιονοστιβάδα τεχνολογικής αλλαγής που επηρέασε ακόμη την κοινωνία, την οικονομία και το εμπόριο.
Τα social media εξελίχθηκαν σε  ένα χρήσιμο εργαλείο marketing και customer service για τις περισσότερες επιχειρήσεις και μια πολύ χρήσιμη πλατφόρμα άμεσης επικοινωνίας με τους καταναλωτές.  Όμως μέσα σε τόσες επιλογές δικτύων πώς μπορούμε να διαλέξουμε το κατάλληλο δίκτυο προβολής; Ποια είναι τα κριτήριά με τα οποία μία επιχείρηση διαλέγει το κατάλληλο δίκτυο σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της;
Ό παρακάτω μίνι οδηγός θα σε βοηθήσει να διαλέξεις ποιο είναι το κατάλληλο μέσο προβολής για εσένα, οι διαφημίστηκες δυνατότητες που έχεις και με ποιους τρόπους θα επιτύχεις μεγαλύτερη σύνδεση με τους πελάτες σου.

Facebook

Το Facebook αφορά σχεδόν όλες τις επιχειρήσεις που απευθύνονται σε καταναλωτές καθώς έχει 6.744.991 μέλη στην Ελλάδα και περισσότερο από 1,7 δις. μηνιαίων ενεργών σε όλο τον κόσμο. Η παρουσία στο Facebook είναι απαραίτητο συστατικό κάθε σχεδίου online marketing. Τα βασικότερο θετικό στοιχείο της πλατφόρμας ή μεγάλη δεξαμενή χρηστών άρα και εν δύναμη πελατών τα προϊόντα και  ή υπηρεσίες σας απευθύνονται σε ένα ευρύ κοινό, με μεγάλη δυνατότητα επίδρασης. Η διαφημιστικές καμπάνιες αν χρησιμοποιηθούν έχοντας την κατάλληλη παραμετροποίηση σύμφωνα με την επιχείρηση και την αγορά την οποία στοχεύετε μπορεί να φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες .Το Facebook παραμένει η αυτονόητη επιλογή για να απευθύνετε τα μηνύματά σας και να συμμετάσχετε μαζί τους σε μια συζήτηση που μπορεί να είναι αποδοτική και γόνιμη.

Twitter

Η χρήση του Twitter αφορά μια πληθώρα επιχειρήσεων, αλλά συνήθως είναι πιο αποδοτική για επιχειρήσεις που λειτουργούν κυρίως στον τομέα της ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας, διασκέδασης  και την εκπαίδευση. Η φύση του μέσου είναι πιο άμεση και προσφέρεται για αναμετάδοση οποιασδήποτε μορφή δραστηριότητας, ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο και γρήγορο, αλλά περιορισμένο, διάλογο. Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αποδοτικά το Twitter για να ενημερώσουν το κοινό τους για αλλαγές ή εξελίξεις σε θέματα που τους αφορούν (ταξιδιωτικές εταιρείες, μεταφορικές, επιχειρήσεις τεχνολογίας) και ως εργαλείο για customer service. Το Twitter έχει 313  εκατομμύρια ενεργούς χρήστες τον χρόνο άρα και ένα πολύ μικρότερο κοινό συγκριτικά με το Facebook.  Για επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν μια απλή διασπορά διαφημιστικού μηνύματος σίγουρα δεν είναι η καλύτερη επιλογή ωστόσο το twitter έχει την δυνατότητα να αυξήσει το engange με τους εν δυνάμει πελάτες.
Linkedln

Απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις B2B, όπως για παράδειγμα εταιρείες διαχείρισης ανθρώπινων πόρων, γραφεία δημόσιων σχέσεων, εκπαιδευτικούς οργανισμούς, μη κυβερνητικές οργανώσεις αλλά και για εταιρείες παροχής υπηρεσιών όπως facility management & security. Τα μέλη του είναι κυρίως επαγγελματίες σε συγκεκριμένους κλάδους, οπότε η χρήση του δίνει την δυνατότητα επικοινωνίας σε ένα απολύτως εξειδικευμένο κοινό.

Instagram & Pinterest

Και τα δύο μέσα  είναι βασισμένα στη φωτογραφία, γι’ αυτό απευθύνονται κυρίως σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις που παράγουν προϊόντα και επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται την εικόνα και παράγουν πλούσιο σχετικό περιεχόμενο.  Για παράδειγμα, επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους κλάδους του τουρισμού, των τροφίμων, του DIY και της μόδας έχουν ωφεληθεί ιδιαίτερα από την προβολή των μηνυμάτων τους μέσα από το Instagram και το Pinterest. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Pinterest έχει πολύ μεγάλο και πιστό γυναικείο κοινό. Εξωστρεφείς επιχειρήσεις στους κλάδους της μόδας και της ομορφιάς αξίζει οπωσδήποτε να το έχουν στην online marketing στρατηγική τους.

YouTube

Αν και το ΥouTube  δεν είναι καταγεγραμμένο ως «social”, το YouTube   έναν από τους δημοφιλέστερους προορισμούς στο ίντερνετ και κυρίως με χρήστες οι οποία επισκέπτονται καθημερινά την πλατφόρμα.  Το σημαντικότερο στοιχείο του YouTube είναι ότι βρίσκεται δεύτερο στην σειρά στον αριθμό αναζητήσεων μετά το google. Είναι βασικό κάθε brand να έχει παρουσία και στο YouTube ιδιαίτερα  για τις επιχειρήσεις που βασίζονται πολύ στην εικόνα και παράγουν σχετικό περιεχόμενο.